Wies en Customer Revolution

Je klant moet voorop staan. Altijd. Vanuit die gedeelde overtuiging werken Wies en Customer Revolution samen. Met haar kennis van web & app-analytics, data-analyse, databasemarketing en marketing intelligence vult ze ons team goed aan. En haar ervaring met doelgroep-, klanttevredenheids- en usabilityonderzoek en UX-optimalisatie maken haar een waardevolle sparringpartner voor onze customer experience designers en strategen. Samen zorgen we voor inzicht in voorkeuren, verwachtingen, meningen, tevredenheid en (online) gedrag van je klanten. En vertalen we deze inzichten vervolgens in concrete aanbevelingen voor strategie, productontwikkeling, service- of platform-optimalisatie.

Wies Kerkvliet in het kort

Wies heeft ruim 10 jaar ervaring als onderzoeker en een achtergrond in zowel consumentenpsychologie als in beleid, management en organisatie. Ze werkte onder meer ruim 6 jaar als onderzoeker voor Telegraaf Media Groep, zowel voor eigen titels als voor externe klanten. Daarna deed ze opdrachten voor onder meer Sanoma Media, Sundio Group, Squla, TNT, Scoupy en LINDA.

LinkedIn