Sandra en Customer Revolution

Wanneer wij Sandra bellen? Zodra er complexe, juridische en/of beleidsinformatie op een makkelijke, klantgerichte en toegankelijke manier moet worden uitgelegd. Want dan is Sandra op haar best. Standvastig en met kennis van zaken gaat ze met onze opdrachtgevers het gesprek aan. Daarbij is ze voor de duvel niet bang, en weet ze zelfs de meest kritische jurist te overtuigen. Samen met onze opdrachtgevers vertaalt ze hun beleidsproza in simpele en begrijpelijke content. Op basis van een helder contentgrid, waardoor klanten snel, eenduidig en eenvoudig het antwoord op hun vraag vinden. Soms vragen we haar ook om met diepte-interviews de behoeften of ervaringen van je klanten in kaart te brengen. Om een contentstrategie te formuleren of om haar kennis met trainingen over te dragen op redacties en communicatieafdelingen. Wat we haar ook vragen, onze opdrachtgevers zijn unaniem enthousiast. En wij dus ook.

Sandra Blok in het kort

Ruim 20 jaar werken in media, communicatie en journalistiek maakten van Sandra een schaap met vijf poten. Waar vind je een contentspecialist én onderzoeker met journalistieke vaardigheden? In alles wat ze doet staat nieuwsgierigheid voorop. Ze begrijpt online én offline. En hoe ingewikkelder de materie, hoe enthousiaster zij wordt om zaken te vereenvoudigen. Idealiter gaat ze vanuit inzicht in wat je klanten écht willen en een contentstrategie met beargumenteerde keuzes zonder creatieve beperkingen aan de slag met het maken van je content. In de afgelopen jaren werkte ze voor overheden, zbo’s, NGO’s, zorgorganisaties en het bedrijfsleven. Met Customer Revolution werkte ze onder meer aan opdrachten voor de Provincie Zeeland, het Adviespunt Klokkenluiders en het Huis voor klokkenluiders. Verder werkt(e) ze onder meer voor het College voor zorgverzekeringen, het Nederlands Openluchtmuseum, de Provincie Gelderland en de Nederlandse Transplantatie Stichting.

LinkedIn