Ronald en Customer Revolution

Marketingcommunicatie en PR zijn voorgoed veranderd. Klanten zijn kritischer en hebben meer te zeggen dan ooit tevoren. Ronald begrijpt dat als geen ander. Met inlevingsvermogen, creativiteit en voortdurende analyse creëert hij relevante en steeds effectievere content. Content die wordt gevonden en gewaardeerd. Maar bovenal content die converteert. Daarom werken we graag met hem. Samen zien we de (on-)mogelijkheden van marketingsoftware op het gebied van efficiency en analytics. Ronald blijft daarbij altijd realistisch: uiteindelijk draait het om goed luisteren, faciliteren van een dialoog en consistentie in inhoud en aanpak. Dat zijn we volmondig met hem eens.

Ronald van der Aart in het kort

Ronald heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van PR en marketingcommunicatie, zowel aan bureau- als aan klantzijde. Hij bekleedde achtereenvolgens functies bij PR-bureau Van Rossum & Partners, de Nederlandse Ski Vereniging, Amsterdam ArenA, sponsoradviesbureau GLP en UPC Nederland. In 2009 begon hij voor zichzelf als adviseur op het gebied van PR, online reputatiemanagement en content marketing. In 2015 richtte hij Roger’s Communication op. Met Roger’s richt Ronald zich op inbound marketing & PR.

LinkedIn