Natanja is een analytische denker met een bijna onbedwingbare behoefte om te weten hoe mensen in elkaar steken. Om er achter te komen wat hen drijft, hoe ze denken en voelen. Wil zaken kunnen duiden, in perspectief plaatsen. Helpt je vanuit die motivatie om je klanten écht te begrijpen. Vertaalt uitkomsten van onderzoek en data in sterke punten en verbeterkansen. En zorgt met bijvoorbeeld persona’s en profielen voor herkenning, verrassing en inzicht in wat je klanten écht nodig hebben. Weet de beweging en energie die van daaruit ontstaan als geen ander te benutten om mensen mee te nemen  in veranderingen. Met veel gevoel voor verhoudingen, humor en oog voor de menselijke maat begeleidt ze je organisatie bij het verbeteren en vernieuwen van je dienstverlening en communicatie.

Achtergrond en ervaring

Natanja werkte voor haar komst naar Customer Revolution als senior adviseur en projectmanager bij een van de grotere communicatie- en internetbureaus. Daarvoor werkte ze als (interim-)adviseur voor onder meer Rijkswaterstaat, DHL, de Provincie Zuid-Holland, Hogeschool Utrecht en de Rabobank.

Volg Natanja

Natanja publiceert, spreekt en traint zeer regelmatig op het gebied van service excellence, strategie en (digitaal) klantcontact. Volg bijvoorbeeld haar blogs op Frankwatching. Of volg haar op Twitter (@peekabee) of LinkedIn. Samen met Boudewijn schreef ze het boek Werken met profielen en persona’s. Het goede van hokjesdenken (Van Duuren Management, 2018).