Nieuwsgierig aagje dat elke dag nieuwe kennis wil opdoen. Weet als historica als geen ander dat dat wat achter ons ligt heel veel waardevolle lessen bevat. Lisette leert dan ook graag van het verleden, maar kijkt in haar adviezen liever naar de toekomst. Wil vooral begrijpen welke ervaringen van je klanten waarom welke consequenties hebben. Gebruikt verhalen om inzichten in die ervaringen meer impact en zeggingskracht te geven. Vraagt je klanten en je collega’s met oprechte interesse het hemd van het lijf, en zoekt in hun verhalen naar sterke punten en verbeterkansen in je dienstverlening en communicatie. Schrijft haar conclusies zo op dat ze gaan leven, en zorgt daarmee voor echt inlevingsvermogen en begrip. Met aanstekelijk enthousiasme draagt ze haar adviezen over en neemt ze mensen mee in wat moet gebeuren.

Achtergrond en ervaring

Voor haar komst naar Customer Revolution werkte Lisette als storyteller, adviseur en redacteur bij een groot communicatiebureau. Daarvoor werkte ze jaren als ZZP’er, een periode waarin ze de kracht van verhalen echt leerde kennen – en benutten. Als public affairs officer en beleidssecretaris bij Detailhandel Nederland leerde ze het herkennen van en omgaan met verschillende belangen. Als research assistent aan de Universiteit Leiden leerde ze wat goed onderzoek is – vaardigheden en kennis die ook nodig waren tijdens haar onderzoeksmaster aan diezelfde universiteit.