Lisette weet als historica als geen ander dat datgene wat achter ons ligt heel veel waardevolle lessen bevat. Ze leert dan ook graag van het verleden, maar kijkt in haar adviezen liever naar de toekomst. En wil vooral begrijpen welke ervaringen van je klanten waarom welke consequenties hebben. Ze gebruikt verhalen om inzichten in die ervaringen meer impact en zeggingskracht te geven. Ze vraagt je klanten en je collega’s met oprechte interesse het hemd van het lijf, en zoekt in hun verhalen naar sterke punten en verbeterkansen in je dienstverlening en communicatie. Haar conclusies schrijft ze vervolgens zo op dat ze gaan leven, en zorgt daarmee voor echt inlevingsvermogen en begrip. Met aanstekelijk enthousiasme draagt ze haar adviezen over en neemt ze mensen mee in wat moet gebeuren.

Lisette en Customer Revolution

 

Lisette werkte als onderzoeker en adviseur bij Customer Revolution, toen ze besefte dat het ondernemersbloed toch kroop waar het niet gaan kon. Dat deed was ze voor haar komst naar ons bureau ook al jaren – een periode waarin ze de kracht van verhalen echt leerde kennen en benutten. Omdat we zo nauw hebben samengewerkt, kunnen we lezen en schrijven met elkaar. Dat laatste doet Lisette dan meestal. Want haar focus ligt nu op content, communicatie en interim-projectmanagement. En wij zetten haar daar nog steeds heel graag voor in. Bijvoorbeeld bij onze opdrachtgever GGZ Nederland, als projectleider voor de implementatie van een online ledenplatform.