Gerry en Customer Revolution

In 2007 leerden Gerry McGovern en de mensen van Customer Revolution elkaar kennen. Het klikte meteen: de gedeelde overtuiging dat klanten altijd voorop moeten staan, bond ons. De afgelopen jaren verdiepte onze relatie steeds verder, en hebben we vaak en veel samengewerkt, voor uiteenlopende opdrachtgevers. We gebruiken zijn onderzoeks- en performancemeetmethodieken, ‘toptaken’ en ‘taakprestatietests’, en hebben toegang tot zijn uitgebreide internationale database met benchmarkgegevens. Desgewenst werkt Gerry ook mee op de opdrachten voor onze klanten.

Gerry McGovern in het kort

Gerry McGovern schreef zes boeken geschreven over (digitale) dienstverlening en klantervaring. Zijn laatste boek, Transform: A Rebel’s Guide for Digital Transformation, laat zien dat de digitalisering bovenal een cultuurverandering binnen organisaties vraagt. Hij is een internationaal erkende goeroe op het gebied van customer experience en digitale transformatie, die in ruim 35 landen een veelgevraagd spreker is. Hij is daarnaast actief als consultant en researcher, samen met zijn partnerbureaus in Canada, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Zweden, Noorwegen, België en de VS. In Nederland heeft hij meerdere partners en Customer Revolution is er daar één van.

Customer Carewords (consultancy)

Nieuwsbrief en opinieartikelen