Esther en Customer Revolution

Esther en Customer Revolution gaan way back: we werkten voor haar als opdrachtgever, met haar als collega en als partner in projecten. Wij werken graag met haar samen bij opdrachtgevers die klantgerichter en communicatiever willen worden, hun cultuur willen veranderen en die veranderingen communicatief willen aanjagen. Ze is inzetbaar als senior adviseur of (interim) manager. In beide rollen weet ze als geen ander de brug te slaan tussen partijen en belangen bij elkaar te brengen, zowel intern als extern.

Esther Schaddelee in het kort

Esther is een door de wol geverfde communicatieprofessional, die corporates, zorginstellingen, gemeenten en overheidsinstellingen door en door begrijpt. Ze begeleidt organisaties bij verandertrajecten en ondersteunt bij het (her)inrichten van communicatieafdelingen. Ze vertaalt complexe communicatieproblemen in plannen, maar vooral (!) in concrete oplossingen en acties. Op haar best wanneer ze in een inspirerende omgeving kan bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke en bestuurlijke vraagstukken.

Esther heeft ruime ervaring als (interim-)afdelingshoofd, woordvoerder, dagvoorzitter en coach. Deze ervaring deed ze op bij onder meer BIKKER Communicatie, Centrum Grote Stedenbeleid, Dröge & Van Drimmelen, Ericsson, Gemeente Sliedrecht, ICTU, KPN, National High Tech Crime Centre, Nationale Ombudsman, Office Depot Europe, Openbaar Ministerie, de Parnassia Groep, PinkRoccade, Politie Rotterdam-Rijnmond, Shared Service organisatie Drechtsteden en Westland Marketing.

LinkedIn