Als analytische, kritische design thinker weet Eline dat je een vraagstuk altijd van verschillende kanten kan benaderen. Ze is van nature nieuwsgierig. Erachter komen wat mensen beweegt, hoe ze denken en hoe ze leven – ze kan er geen genoeg van krijgen. Als geen ander snapt ze dat er altijd nóg een laag dieper te graven is. Maar blijft daar niet in hangen, en weet precies wanneer ze de volgende stap moet zetten. Al weet ze ook dat het meest voor de hand liggende idee vaak niet het beste is. En dat je ook veel leert van wat niet werkt. Ze werkt daarom iteratief, toetst haar concepten en prototypes snel en vaak. Door de kansen en problemen die ze zo in kaart brengt steeds verder af te pellen, ontstaan nieuwe invalshoeken en betere ideeën. Met visualisaties, humor en enthousiasme brengt ze haar inzichten en ideeën helder en makkelijk over aan jou en je collega’s. Om zo, samen en stap voor stap, iets te ontwikkelen dat écht werkt – daar krijgt Eline een enorme kick van.

Achtergrond

Voor haar komst naar Customer Revolution werkte Eline als freelance ontwerper. Daarvoor reisde ze langere tijd door Zuidoost-Azië. Ze volgde de opleiding Human Technology aan de Haagse Hogeschool, die ze afsloot met een 9,5.