Boudewijn vindt dat publieke organisaties de plicht hebben om het voortouw te nemen voor een inclusieve maatschappij. Hij staat voor mensgerichte, simpele, begrijpelijke en toegankelijke dienstverlening. Omdat hij er heilig in gelooft dat mensen daar recht op hebben. Zeker als ze moeite hebben om mee te komen in de maatschappij. Vanuit die overtuiging startte hij in 2013 Customer Revolution.

In Boudewijn vinden opdrachtgevers een stevige sparringpartner. Als je hem in zijn element wil zien, vraag hem dan om nieuwe diensten en servicemodellen te ontwerpen. Hij combineert inlevingsvermogen en focus op het belang van je klanten met liefde voor soepele processen en slimme inzet van middelen. Als adviseur zag hij talloze publieke én commerciële organisaties van binnen, en leerde zo om zich snel in te leven en in te vreten.

Achtergrond en ervaring

Boudewijn was voordat hij Customer Revolution startte jarenlang mede-eigenaar en directeur van een van de grotere internet- en communicatieadviesbureaus. Daarvoor werkte hij als adviseur bij ProRail en Veilig Verkeer Nederland.

Volg Boudewijn

Boudewijn deelt zijn kennis graag. Hij publiceert, spreekt en coacht. Lees bijvoorbeeld zijn artikelen op Frankwatching. Of volg hem op Twitter (@boudewijnbugter) of LinkedIn. Samen met collega Natanja schreef hij het boek Werken met profielen en persona’s. Het goede van hokjesdenken (Van Duuren Management, 2018).