Boudewijn Bugter is een vurig pleitbezorger voor makkelijke, begrijpelijke en toegankelijke dienstverlening, service en communicatie. Hij gelooft heilig dat je klanten daar recht op hebben. En startte vanuit die overtuiging Customer Revolution. Stevige sparringpartner, die inlevingsvermogen en focus op het belang van je klanten combineert met liefde voor soepele processen en slimme inzet van middelen. Zag als adviseur talloze publieke en commerciële organisaties van binnen, en leerde zo om zich snel in te leven en in te vreten. Wordt zielsgelukkig van het ontwerpen van nieuwe diensten en businessmodellen op basis van diepgaand inzicht en begrip van je klanten, hun leefwereld en hun ervaringen. Helpt je bovendien om je klanten écht te leren kennen. Vanuit inzicht en data ontwikkelt hij persona’s en klantprofielen. En op basis daarvan begeleidt hij je bij het vernieuwen en verbeteren van je service en communicatie.

Achtergrond en ervaring

Boudewijn was voordat hij Customer Revolution startte jarenlang mede-eigenaar en directeur van een van de grotere internet- en communicatieadviesbureaus. Daarvoor werkte hij als adviseur bij ProRail en Veilig Verkeer Nederland.

Volg Boudewijn

Boudewijn deelt zijn kennis graag. Hij publiceert, spreekt en coacht. Lees bijvoorbeeld zijn artikelen op Frankwatching. Of volg hem op Twitter (@boudewijnbugter) of LinkedIn. Samen met collega Natanja schreef hij het boek Werken met profielen en persona’s. Het goede van hokjesdenken (Van Duuren Management, 2018).