Bjørn en Customer Revolution

Bjørn Jansen wil elk contact tussen je klant en je organisatie zinvoller, leuker of waardevoller maken. Want hij voelt een plicht om dienstverlening van bedrijven en overheden makkelijker en beter te maken. Daarom werkte hij voor hij als freelancer zijn vleugels uitsloeg als customer experience designer bij Customer Revolution. We zijn blij dat we nog steeds regelmatig samenwerken. Bjørn vertaalt strategie naar creatieve, praktische oplossingen. Ontwerpt en optimaliseert gebruikers- en klantbeleving op basis van ervaring en behoeften van klanten. Zijn serviceconcepten, (digitale) producten en diensten zijn altijd gericht op conversie, zonder concessie aan usability en esthetiek.

Bjørn Jansen in het kort

Bjørn werkte voor zijn zelfstandige bestaan 2 jaar als UX-consultant bij Customer Revolution. En daarvoor 4 jaar bij zorgverzekeraar Coöperatie VGZ UA. Hier was hij als UX-consultant verantwoordelijk voor conversieverhoging en serviceverbetering via het digitale kanaal. Eerder werkte hij als artdirector en lead designer bij Osudio (wat toen nog Strawberries heette). Hier tekende hij voor concept & design van de webshops van onder meer Karwei, Beter Bed, K-Swiss, V&D, Hunkemöller en Perry Sport.

Volg Bjørn op LinkedIn.