Wat we voor je doen

Customer Revolution ontwerpt en organiseert een consistente en uitzonderlijke ervaring voor je klanten. Customer experience design noemen we dat. Samen verbeteren en vernieuwen we je service en communicatie, door je klant echt voorop te stellen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal. We adviseren en begeleiden je organisatie bij de veranderingen die daarbij nodig zijn. Zodat je klantgerichtheid, excellente service en innovatie verankert in het DNA van je organisatie – stapsgewijs en behapbaar.

Wat we doen: lees meer over onze diensten

Wat we je helpen bereiken

Samenwerken met Customer Revolution levert je het volgende op:

Betrokken en bezielde medewerkers die excellente service leveren en zorgen voor een uitzonderlijke klantbeleving.

Enthousiaste klanten die sterkere, langdurige relaties met je organisatie aangaan en je aanbevelen bij anderen.

Betere resultaten: een beter imago, een sterkere reputatie, betere financiële resultaten en tevreden stakeholders.

100% blijvende impact door praktische, behapbare aanpak, kennisoverdracht, coaching en tools.

Hoe we werken

Vanuit inzicht in (de ervaring van) je klanten en op basis van een heldere visie op je (digitale) dienstverlening of communicatie, maken we samen scherpe strategische keuzes. Allemaal gericht op het einddoel: enthousiaste klanten en medewerkers. Met een praktische methode bepalen we vervolgens prioriteiten en acties voor lange termijn én voor het komend kwartaal. We nemen je werk uit handen en helpen bij het implementeren en uitvoeren van je strategie. Met creatieve concepten, design thinking en slimme tools.

6 bouwstenen voor enthousiaste klanten en medewerkers: de basis van onze werkwijze

Waaraan we werken

Onze projecten hebben altijd te maken met een of meer van de volgende 3 werkgebieden:

  • Service en dienstverlening – We zorgen dat klanten hun zaken (digitaal) makkelijker, sneller en efficiënter met je organisatie kunnen regelen. Als ze een vraag hebben, iets willen kopen of aanvragen. Of als er iets fout is gegaan en ze hulp nodig hebben.
  • Betrokkenheid en communicatie – We helpen je om klanten en medewerkers te betrekken en te binden. Om relaties aan te gaan, op te bouwen en te versterken. Zodat ze langer klant blijven en je aanbevelen bij anderen.
  • Dagelijks werk en kennisdelen – We zorgen dat je medewerkers makkelijker, sneller en efficiënter hun dagelijks werk kunnen doen. Door informatie en systemen makkelijk (digitaal) te ontsluiten. Door samenwerken, kennisdelen en leren te faciliteren. Want buiten winnen, begint binnen.