Wat we voor je doen

Customer Revolution helpt organisaties met een publieke functie om hun klant écht te begrijpen. Samen verbeteren en vernieuwen we vanuit dat inzicht je service en communicatie. Door je klant echt voorop te stellen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal. En door je processen, producten en diensten te vereenvoudigen. We onderzoeken, adviseren en begeleiden je bovendien bij de veranderingen die daarvoor nodig zijn. Op afroep en afstand óf hands-on en op locatie. Zodat je klantgerichtheid, excellente service en innovatie verankert in het DNA van je organisatie – stapsgewijs en behapbaar. Public service design noemen we dat.

Wat we doen: lees meer over onze diensten

Wat we je helpen bereiken

Samenwerken met Customer Revolution levert je het volgende op:

Betrokken en bezielde medewerkers die excellente service leveren en zorgen voor een uitzonderlijke klantbeleving.

Enthousiaste klanten die sterkere, langdurige relaties met je organisatie aangaan en je aanbevelen bij anderen.

Betere resultaten: een beter imago, een sterkere reputatie, betere financiële resultaten en tevreden stakeholders.

100% blijvende impact door praktische, behapbare aanpak, kennisoverdracht, coaching en tools.

Hoe we werken

Vanuit inzicht in (de ervaring van) je klanten en een heldere visie op je (digitale) dienstverlening of communicatie maken we samen scherpe strategische keuzes. Met design thinking ontwerpen we klantgerichte services en communicatie. Onze praktische methode helpt je om prioriteiten en acties te bepalen voor lange termijn én voor het komend kwartaal. We nemen je werk uit handen en helpen bij het implementeren van je service en het uitvoeren van je strategie. Als adviseur of coach, op afstand en afroep. Of juist hands-on en op locatie, als project, programma- of interim-manager.

6 bouwstenen voor enthousiaste klanten en medewerkers: de basis van onze werkwijze

Waaraan we werken

Onze projecten hebben altijd te maken met een of meer van de volgende 4 werkgebieden:

  • Service en dienstverlening – We zorgen dat klanten hun zaken makkelijker, sneller en efficiënter met je organisatie kunnen regelen. Als ze een vraag hebben, ideeën willen aandragen of iets willen aanvragen. Of als er iets fout is gegaan en ze hulp nodig hebben.
  • Communicatie en interactie – We helpen je om klanten en medewerkers te betrekken en te binden. Zodat je betere relaties aan kunt gaan, op kunt bouwen en ze stelselmatig kunt versterken. En zodat je structureel werkt aan een hogere tevredenheid van klanten, medewerkers en stakeholders.
  • Dagelijks werk en kennisdelen – We zorgen dat je medewerkers makkelijker, sneller en efficiënter hun dagelijks werk kunnen doen. Door informatie en systemen makkelijk (digitaal) te ontsluiten. Door samenwerken, kennisdelen en leren te faciliteren. Want buiten winnen, begint binnen.
  • Digitale transformatie – We helpen je om je organisatie om te vormen en aan te passen om sneller en wendbaarder te worden. Met de slimme inzet van digitale tools en platformen wordt snel duidelijk waar je processen efficiënter kunnen. En waar meer verbinding tussen organisatiesilo’s moet of kan ontstaan.