Je service verbeteren en vernieuwen - digitaal én offline

Customer Revolution helpt ambitieuze bedrijven en overheden hun service te verbeteren en vernieuwen. Het doel: Customer Delight. Oftewel: enthousiaste, loyale klanten die je aanbevelen bij anderen. Op basis van 6 bouwstenen analyseren, ontwerpen, organiseren en optimaliseren we je service. En zorgen we voor uitzonderlijke klantervaringen. Digital first, maar altijd in combinatie met andere kanalen. Customer experience design noemen we dat. Onze aanpak bestaat uit 4 fasen: Discover, Define, Design en Deliver.

Onderzoek en inzicht – Discover

Maak betere keuzes op basis van inzicht in klanten en medewerkers. Op basis van data en feiten. Hoe? Geef je klanten een gezicht met persona’s. Ontdek hun toptaken, behoeften, verwachtingen en wensen. Breng hun customer journey in kaart. Meet hun tevredenheid en ervaring. Meet betrokkenheid en bezieling van je medewerkers. En ontdek zo de sterke punten en verbeterkansen in je (digitale) dienstverlening. Wij helpen je er graag bij.

Lees meer

Design: ontwerpen, organiseren en realiseren

De inzichten uit de Discover-fase en de uitkomsten van de Define-fase vormen de kaders voor deze fase, waarin we ontwerpen, organiseren, inrichten, prototypes en pilots ontwikkelen, toetsen, valideren en aanpassen. Dat doen we met slimme tools en methodieken. We ontwikkelen bovendien creatieve concepten en realiseren effectieve, gebruiksvriendelijke en toegankelijke middelen.

Lees meer

Deliver: meten, managen, optimaliseren en vernieuwen

De Deliver-fase gaat over het implementeren en optimaliseren van de voorgaande stappen. Oftewel: om operatie en uitvoering, om management en beheer, om meten en monitoren, om leren, verbeteren en vernieuwen. Dat doen we met een combinatie van kennisoverdracht, coaching, slimme tools en een praktische methodiek die ervoor zorgt dat de juiste mensen de juiste dingen doen op het juiste moment.

Lees meer

6 bouwstenen voor enthousiaste klanten en medewerkers

Bij het ontwerpen, organiseren en optimaliseren van de ervaring van je klanten en medewerkers hanteren we 6 bouwstenen: Inzicht, Richting, Mensen, Randvoorwaarden, Beleving en Operatie. Daarmee zorg je voor enthousiaste, loyale klanten die je aanbevelen bij anderen. En voor bezielde, betrokken en gemotiveerde medewerkers die alles op alles zetten om je klant beter van dienst te zijn.

Lees meer

Ontdek hoe wij jou kunnen helpen

Wil je de ervaring van je klanten verbeteren? We helpen je er graag bij. Bel of mail voor een afspraak.

Contact

Of bel Boudewijn Bugter 06 24 24 68 58