Je klant betere service bieden – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal

Customer Revolution helpt organisaties met een publieke functie hun klant écht te begrijpen. We zorgen voor inzicht in je klant, zijn leefwereld en zijn ervaring. Op basis daarvan analyseren, ontwerpen, organiseren en optimaliseren we samen je service en communicatie. Zo zorgen we voor uitzonderlijke klantervaringen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal. We onderzoeken, adviseren en begeleiden je organisatie bij de veranderingen die nodig zijn. 'Public service design' noemen we dat. Onze aanpak bestaat uit 4 fasen:

Advies

We helpen je om je (digitale) dienstverlening en communicatie te verbeteren en te vernieuwen. We nemen je werk uit handen en helpen bij het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van je strategie. Met design thinking ontwerpen we klantgerichte services en communicatie. Met een praktische aanpak, training en coaching adviseren en begeleiden we je organisatie bij de veranderingen die nodig zijn. Zo zorgen we samen voor uitzonderlijke klantervaringen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal.

Lees meer

Workshops

Wil je snel aan de slag met persona’s, klantreizen of het klantgerichter maken van je dienstverlening en communicatie, maar heb je geen tijd of budget voor een uitgebreid onderzoek- of adviestraject? Dan bieden onze workshops uitkomst. Afhankelijk van je wensen helpen we je in een of meer dagdelen om zélf na te denken over je klanten, hun behoeften en ervaringen, en over wat er nodig is om hen beter van dienst te zijn.

Lees meer

Ontdek hoe wij jou kunnen helpen

Wil je de ervaring van je klanten verbeteren? We helpen je er graag bij. Bel of mail voor een afspraak.

Contact

Of bel Boudewijn Bugter 06 24 24 68 58