Klantgerichte dienstverlening en service

Vanuit écht begrip van je klanten en hun ervaringen, verbeteren en vernieuwen we samen met jou en je collega’s je (digitale) dienstverlening. We formuleren een heldere visie op dienstverlening en ontwikkelen een effectief dienstverleningsconcept – digitaal én offline. We brengen alle kanalen in lijn met een scherpe (omnichannel)strategie. En zorgen ervoor dat alle mensen afdelingen, processen en systemen optimaal bijdragen aan excellente service, efficiënte dienstverlening én een uitzonderlijke klantervaring. Ten slotte nemen we je werk uit handen: met een beproefd, pragmatisch model helpen we je bij het realiseren van je visie of de implementatie van het dienstverleningsconcept. Als adviseur, op afstand en afroep. Of juist hands-on en op locatie, als project-, programma- of interimmanager.

Klantgerichte organisatie en processen

We adviseren je bij het organiseren en inrichten van je dienstverlening. Samen borgen we dat communicatie, technologie en tools je mensen én je processen goed ondersteunen. Dat iedereen weet wat hij wanneer op welke manier moet doen, en in staat is om samen te werken en kennis te delen. En dat je alle handvatten hebt om te kunnen sturen en optimaliseren. We leren je organisatie goed kennen en helpen je van binnenuit.Met een praktische aanpak, training en coaching ondersteunen we je als adviseur, project-, programma- of interimmanager bij implementatie. Op afstand en afroep of juist hands-on en op locatie. Zo verankeren we excellente service en innovatie in het DNA van je organisatie – stapsgewijs en behapbaar.

7 bouwstenen van klantgerichte organisaties

Klantgerichte communicatie en interactie

We ontwerpen klantgerichte (klant)communicatie en interactie – digitaal én offline. We brengen samen in kaart welke interacties en content via welk kanaal op welk moment in de klantreis nodig zijn.Onze workshops en training helpen je om je communicatie nog beter af te stemmen op hun vragen en behoeften. We adviseren en begeleiden bij het ontwikkelen van een effectieve communicatie- of contentstrategie. En nemen je werk uit handen bij het uitvoeren daarvan – op projectbasis of voor langere tijd, op afstand of op locatie.