Kennis en nieuws

We besteden veel tijd aan het ontwikkelen van nieuwe ideeën, nieuwe modellen en nieuwe tools. We volgen de ontwikkelingen in ons vak op de voet. Doen onderzoek en delen de resultaten. En lezen ons suf. Wat we interessant vinden, delen we graag met jou via dit blog. En natuurlijk plaatsen we zo nu en dan een nieuwsberichtje over onszelf en ons werk.

Customer experience: ga zelf mee in de klantreis

Om tevreden, loyale, terugkerende, gelukkige klanten te krijgen en te behouden, is het van (groot!) belang dat je ze vooropstelt in alle organisatieprocessen. En ga met ze mee op hun klantreis. Een recensie van het boek ‘CEX Sells’.

Lees meer

Klantgerichtheid is een mindset – en dat kun je organiseren

Echte klantgerichtheid begint met de juiste mentaliteit. Want boven alles is de klant voorop stellen een mindset. Je verantwoordelijk voelen voor het resultaat van de hele klantreis. Voor de ‘voorkant’ én voor de organisatie erachter. Dus: hoe organiseer je klantgerichtheid? En hoe maak je ieders bijdragen meetbaar?

Lees meer

Toptakenwebsite Provincie Zeeland live

Op de nieuwe toptakenwebsite van de Provincie Zeeland kunnen bezoekers informatie makkelijker vinden. Aansprekend, mobile-first design en toegankelijke tekst zet klanten centraal. Wij verzorgden contentstrategie, design en content. De Provincie verzorgde zelf de technische realisatie. Op vrijdag 9 januari 2015 ging de site live. 

Lees meer

De mens centraal in de digitale werkomgeving – Congres Intranet 2014

Eindelijk is de waarde van je digitale werkomgeving voor medewerkers top of mind, in plaats van praten over tools. ‘Adoptie’ gaat immers niet over gebruik van tools, maar over gedeeld besef van nut en noodzaak. De 6e editie van het Congres Intranet ging meer dan ooit over de menselijke maat. De belangrijkste inzichten op een rij.

Lees meer