Martin Damen, senior adviseur

Met de komst van Martin Damen verstevigen we onze expertise op het gebied van klantinteractie en -communicatie. 

Martin maakte in de afgelopen twee decennia school in het klantgericht communiceren van complexe, vaak low-interest informatie en het versimpelen van aanvraagprocessen. Zijn track record ligt vooral bij energiebedrijven, financiële dienstverleners, uitvoeringsorganen en overige overheidsorganisaties, en past daarmee goed bij onze klantenkring. Martin werkte voor zijn komst naar Customer Revolution 22 jaar bij Tappan Communicatie in Den Haag. Bij Customer Revolution gaat hij meteen aan de slag voor onder meer het Ministerie van Justitie en Veiligheid en verschillende pensioenfondsen.

Iris van Beusekom – junior adviseur/projectondersteuner

En Iris van Beusekom zorgt voor praktijkkennis vanuit een middelgrote gemeente.

Iris komt over van de Gemeente Gouda, waar ze als trainee werkte aan het klantgericht verbeteren van de processen binnen het klantcontactcentrum. Met haar praktijkkennis vanuit een middelgrote gemeente, ervaring met het opzetten en inrichten van klantcontact via social kanalen en het bieden van gerichte dienstverlening aan kwetsbare groepen is ze een waardevolle aanvulling op ons team. Ze is gelijk gestart met opdrachten voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken, GGZ Nederland, de Gemeente Rotterdam en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.